Uppsatsen inne nu igen

För förhoppningsvis sista gången! Fan vad underbart det hade varit om min handledare nu anser att jag kan få betyg på den, 15 poängbara poff in i listan sådär! Inte helt fel, plus att jag då är helt färdig med engelskan och kan kalla mig för färdig engelskfröken :-D hihi! Är hungrig nu med, blev nog nervös av att skicka in den, vill ha kyckling kebab! Men då ska man orka åka in till stan och köpa det..hm...har inget annat för mig heller i och för sig så kanske ska ta en tripp till stan och göra av med ytterligare lite pengar. Är ju faktiskt sjuk än så tycker änna jag förtjänar det. Hasse anser att jag varit sjuk länge nog nu, han tyckte jag skulle bli frisk så han kan fixa min rygg. Får se hur det blir med den biten, gör så jävla ont när han trycker på ryggen så kanske bättre att gå och vara stel och sne :-p

/J

p.S. du vet om jag skvallrar för dig så kommer han få veta vad det är ju!

Kommentarer
Postat av: Jussi der Verräter

Inte skulle väl jag förråda någonting så heligt?


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback