69...i brist på annat

1. Vilken svordom använder du mest?
Hmm..är nog shit eller fucking shit
2. Äger du en iPod?
Yes, en mini som inte längre görs, en av orginalen såatt säga
3. Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Beror på mitt schema
4. Använder du flip-floppar?
Har ett par dyra märkes flip-flopp som används på sommaren
5. Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA, Willys, Coop
6. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Ja jag gillar att fota
7. Vilken var den senaste filmen du såg?
Hm..tittade på Harry Potter och de vises sten inatt
8. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en väninna?
Med en väninna
9.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Just nu, bil!!
10. Har någon någonsin kallat dig lat?
Garanterat, sambon gör det ibland
11. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
Inte nu längre
12. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu?
Hm..nyss var det Nickelback
13. Vilken är världens bästa artist just nu?
Samma som ovan
14. När var senast någon stötte på dig?
När jag jobbade för några veckor sen, fick ytterligare ett numer av en gäst
15. Vad åt du till middag senast?
Var halstrad fisk och quinno
16. Använder du huvtröjor?
Ja ibland
17. Kan du vissla?
Yes men bara en ton
18. Vem var den senaste som ringde dig?
Mamma
19. Vilken är din favorit karusell på ett nöjesfält?
Gillar inte karuseller massor men jukebox på lisseberg
20. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
Garanterat
21. Vilket riktnummer befinner du dig i?
054
22. Hur många syskon har du?
2, en i livet och en som gick bort för ca 11 år sedan
 23. Är du blyg inför det motsatta könet?
Nej inte direkt
24. Vilken film kan du alla replikerna till?
Oj, undrar om det är någon just nu, kan nog X-men rätt bra bland annat
25. Äger du några POP bands t-shirts?
Nope
26. När flög du senast?
Till Dublin i augusti
27. Hur många stolar står kring ditt köksbord?
4 st
28. Läser du för skojs skull?
Ja när jag har tid över och inte läser kurslitteratur
29. Pratar du några andra språk?
Engelska, har lästFranska och Italienska men kan mest presentera mig på de språken
30. Diskar du din egen disk?
Naje, har en underbar sambo
31. Har du gråtit offentligt?
Ja
 32. Har du en stationär dator eller en laptop?
Har en laptop
33. Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Ja en tatuering till är planerad
34. Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja det tycker jag
35. Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej
36. Vad har du med dig in på bion?
Alltid popcorn
37. Vem var din favorit lärare och varför?
Har alltid gillat gammla tanter men inte förräns efter ganska länge
38. Har du en blogg?
yes
39. Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet?
Engelska, samhäll
40. Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Snäll,ärlig
41. Vilken är din favorit drink?
Sea breez
42. Gillar du din boende-situation?
Ja den funkar bra, nya grannarna hörs mer än önskat men men
43. Vilken är din mammas hemstad?
Karlskoga
44. Din pappas hemstad?
Degerfors
45. Vilken är din favoritfrukt?
Äpple
46. Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Njae både och. är ju viktväktare
47. Hur gammal blir du nästa födelsedag?
25
48.Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Beror på vad det handlar om
49. Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Någon idiot som slangat bilen, önskar han/de dör snart
50. Tror du att Gud är man eller kvinna?
Tror inte gud finns
51. Vad var det senaste du åt?
En smoothie igår kväll typ
52. Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Beror på personen, Liin är min nya favorit
53. Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Var storebror som valde
54. Gillar du senap?
Ja fast beror på vad man har det till
55. Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?
Efter min terapi har det inte kännts speciellt svårt
56. Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Ja man borde väl testa?
57. Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall?
Ja, senaste var nog jeans, iaf från riktiga eBay, från tradera var det wii handkontroller
58. Tycker du om att krama folk?
Beror på personen men inte över lag, är ingen klängig person så kan kännas påtvingat
59. Skulle du säga att du är trendig?
Hm..vissa dagar,är defenitiv en märkes nörd till och från
60. Äger du en digitalkamera?
Yes, present från sambon
61. Vilka kändisar har du blivit jämförd med?
Vad jag vet har jag nog inte blivit det, ja en gång på gymnasiet var jag tydligen lik prinsessas för att jag är vacker. Annars minns jag inte. Jo fan Marilyn Manson var det en period när jag hade svart smink :p
62. Stör det dig om någon säger att de ska ringa men inte gör det?
Beror på vem, jag säger nog ofta att jag ska ringa men glömmer det sen
63. Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Hm..Allra käraste syster när jag var liten :-) och Harry Potter böcker, några av dem, är nog känslig
64. Tycker du att du är attraktiv?
Oftast
65. Vad är du allergisk mot?
Myggbett, mango chutney och sen vet jag inte
66. Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Nej, men ser man något på tv direkt efter om hur illa djuren har det så ja
67. Vad shoppade du senast?
Hm..riktigt shoppade så var det nog mitt Thomas Saboo halsband
68. På vilka platser har du bott?
Degerfors, Tjörn, Göteborg, North Carolina, New York, 3 ställen i Karlstad
69. Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om?
Spelar ingen roll, hade bara tråkigt just nu!

/JD

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback