Ännu en seg dag i skolan

Ja om det ändå kunde kännas en aning givande att ta lån och sitta på lektion på universitetet så vore jag etrem nöjd. Men idag är ytterligaren än dag med prat om typsnitt...suck..hur mycket intressant finns det egentligen att säga om typsnitt?? Jag tappade ju intresset redan första gången efter ca 2 min max!! Tur man har engelska imorgon så man i alla fall får använda hjärnan lite och disskutera saker. Detta känns så extremt hjärndödande....

Annars inget nytt direkt, trotts mina 7 koppar kaffe igår lyckades jag somna även om jag var extremt skakig. Badade Spike igårkväll med, har ju fått lära oss massa nya knep på utställningen i Örebro som skulle testas. Han var väl lagom nöjd över att behöva bada så extremt länge. Det värsta var att de sagt till oss att inte använda karda för det förstör pälsen. Pratade med min uppfödare idag och hon sa att vi ska visst använda det, han är så kännslig vid bakbenen så det är ett måste för att han inte ska få ont så nu blir han nöjd igen.

Nej man kanske ska ta och göra något vettigt...

/JD

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback