Är det så smart?

Ja Liin frågade mig faktsitk det igår. Varför vill du träffa honom? Har faktiskt funderat på det lite och anledningen egentligen är att jag behöver ha ett ordentligt avslut. Allt som hände på den tiden var väldigt rörigt och stormigt över lag men det slutade inte på ett bra sätt vilket har gjort att jag ofta funderat på vad som kunde ha hänt. För att helt kunna släppa detta så behöver jag ha ett bra slut på det hela. Kunna få det slutet som jag aldrig riktigt fick då. Känns svårt att förklara men det är som om man inte fått chansen att säga hej då och det är det jag behöver göra. Vet inte egentligen men ett riktigt slut behöver jag ha och det är väl därför jag vill träffa honom när han kommer hit, få säga hej då och göra det rätt. Sluta som vänner och inte som ovänner. Vet inte om vi varit ovänner direkt men det är som sagt en väldigtrörig historia med andra inblandade och mycket idioti. Ska sluta tänka nu och plugga mer istället...

/JD

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback