Hoppas ni dör era jävlar!!

Det var väl runt jul som någon idiot försökte slanga min bil på bensin. Illa för dem så lyckades de inte bryta sig in i tanklocket!! Rätt åt er era jävlar!!! Nu några månader senare när min bil fått sin dödsdom så fick jag låna lillebrors bil för att kunna ta mig till jobbet de dagar jag jobbar. Tror ni inte att de jävla idioterna varit där igen??!?!?!?! Denna gång har de lyckts hacka sönder tanklocket så bilen är naturligtvis tömd på bensin. De har även försökt komma in i bilen men inte lyckats med det. Jag hoppas verkligen att dessa idioter dör en mycket lång och plågsam död. Ska inte säga mer om vad jag tänkte om dem men vi befinner oss i kornoparken och här finns bara två typer av folk, den ena är studenter och den andra kan ni ju gissa. Så visst fördomamr och bla bla men klart som fan att jag vill ställa mig utanför dörren och skrika ut ett och annat!!! Trotts att vi bor i ett av de bättre områdena här!! Bara att ringa och beställa garage för 350:- i månaden på måndag. Som sagt, DÖ ERA JÄVLA IDIOTER!!

/JD


Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback