Inte gjort det jag borde idag

Nej skäms på mig. Borde egentligen ha läst klart svindlande höjder idag för är små stressad över att det skall vara klart för muntlig presentation på fredag och det hade ju varit skönt att kunna planera vad man ska säga i alla fall lite innan man kommer dit då det är en presentation på 5-10 min jag ska hålla i. Jippi vad bra det går idag! Har inte haft något viktigare att göra heller utan min dåliga ursäkt är att jag slappat i soffan framför tv:n. Bra jobbat...blir till att lägga sig i sängen nu och läsa innan man somnar. Imorgon har jag lite sovmorgon men sen är det ytterligare 2 filmer som skall ses och analyseras och efter det måste jag till stan och ta ut hämta ut min lön. Störande när de skickar den i "check" form och man bara kan få ut den på 1 bank. Vad är det för idioti liksom?? Blir i alla fall insatt direkt på kontot nästa gång. 1500:- från uni för att jag gått på 2 möten :p det är helt ok. Det lägger jag på kissen som skall inhandlas snart. Bliräven lön från jobbetnågon gång denna vecka hoppas jag plus vanliga csn. Ska titta in på bokrean lite imorgon innan vi ska kolla på bil. Ja, måste ju köpa en ny bil nu då min snart är död..stackars bilen!

/JD

Kommentarer
Postat av: dr. no

Phoebe i vänner säger, när de har bokredovisning om just svindlande höjder, att "the fierceness of the landscape reflects the Heathcliff's nature".



Att referera till populärkultur är aldrig fel... ;D


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback