The International

Ja nått sådant tror jag bion hette som lillebror och jag var på nyss. Ny film med Clive Owen som faktiskt var helt okej. Hade ingen aning innan om vad filmen handlade om så var lite av en chansning. Den var rätt seg i början innan man kom in i handlingen men annars helt okej. Totalt crashande av Guggenhiem museet i New York var rätt coolt!

Just nu går tydligen melodifestivalen på tv. Någon deltävling igen. Skiten blir bara sämmre å sämmre så gör mig inget att jag missat hälften. Ska ta och köra lite Wiifit en stund för nu har jag tryckt i mig en jäkla massa popcorn!! Imorgon tänkte jag överraska baby med våfflor på sängen när han vaknar. Tror ni han blir glad då? Han har åkt till jobbet nu så lite tomt och tråkigt här hemma men det är då man spelar tv-spel för att fördriva tiden. Har ju faktiskt pluggat en del idag redan. Blir mer plugg imorgon för då måste jag göra något innan och efter Oscars galan. Har som vanligt skola dagen efter så ingen större idé att sova innan. Massvis med kaffe och lite svindlande höjder så tar jag mig nog igenom timmarna som är sega. Sen är det iof hel dag i skolan men där finns ju ännu mera kaffe!!!

/JD

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback