Fyra timmar senare..

Ja jag har otroligt nog bakat i över fyra timmar idag! Jisses vilken tid det tog. Gick snabbt att fixa mina cupcakes men dekorera tog mer tid. Vet inte om det blev så snyggt heller men det får duga för att vata första gången. Har även hällt i mig massor av kaffe så är hel stirrig! Bra när svärföräldrarna kommer på besök.

MissBoss var här med och snackade i flera timmar. Var länge sen vi sågs så det var väldigt kul att hon tittade förbi. Får bli oftare. Nästa gång får hon hjälpa till att dekorera :p kanske blir bättre då!

Nu ska jag spela lite wii fit innan sambon om de kommer hit!

/JD

Kommentarer
Postat av: BARISTAN

tjusigt att du håller koll.

blir nog så att jag kommer börja skriva lite igen.

klart som fan att du ska få en bok, signerad också.

maila mig det jag behöver så ligger den på lådan inom kort.

[email protected]

2009-01-16 @ 23:07:56
URL: http://baristasnack.blogspot.com

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback