Varför är Sverige så tråkigt?

Ja det undrar jag. Sitter mycket och surfar på nätet efter bröllops prylar. Dekorationer, tårtdekorationer, bride to be prylar m.m. m.m. Hittat ett antal amerikanska sidor med massvis av prylar för festen och allt runtomkring. Tusentals prylar till den blivande bruden och brudtärnan och alla andra. Det som är irriterande är att frakten är svin dyr och men kan komma att få betala tullavgift sen vilket kan vara dyrt. Fick ge runt 400 i tull för mina skor jag köpte. Men det finns så mycket kul ju! Så Sverige är fan tråkigt för har inte lyckats hitta en liknande sida men lika mycket prylar här där. Är extremt besviken och kommer garanterat shoppa prylar till mig och min tärna samt blivande man trotts att frakten ligger på hela 75 dollar om man handlar för upp till 150 dollar. Handlar man för mer blir det dyrare. Jävla skit...

/JD

Kommentarer
Postat av: dr. no

Anledningar:



1) Amerika har 30 gånger större befolkning än vi har



2) Amerikaner är tokiga



3) Amerikaner som ska gifta sig är ännu tokigare



4) Amerikaner gifter sig för att få ha sex, ofta ett dussin gånger per person. Då blir det många bröllop...


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback