Tvättat bilen!

Ja jösses vad duktig jag varit som på egen hand (nästan i alla fall, pappa stod bredvid och gav instruktioner) tvättat bilen. Bara för att jag gjorde det lyckades jag också bränna ryggen som tusan men men. Då hinner man kanske bli brun till augusti sen.

Idag var jag även på vv möte. Numera väger man ca 65 kilo så har gått ner över 10 kg. Nöjd...hm.. som fan!

Har även varit och pratat med Jimmy igen så fick tid på onsdag för att fixa de färgfelen som finns i tatueringen nu på onsdag. Vilket innebär att när jag åker till London med mamma veckan efter så blir det nog jäkligt svårt att inte berätta något för henne. Man kanske skulle skicka ett sms lite diskret...

/JD

Kommentarer
Postat av: Jennie

Duktig du är...kommer säkerligen se tjusig ut i brudklänning i augusti =D ! !

2009-06-01 @ 12:08:32
Postat av: dr. no

Mammas favoritsms:



Hej!



Jag har tatuerat mig!



Bli inte arg. /J




Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback