Det funkar verkligen

Ja jag är lite imponerad av att min planering för att läsa dubbelt än så länge har fungerat. Fick besked igår att jag klarat första delkursen i engelska d så har ett g där plus att jag fick ok för min outline till uppsatsen och mina senaste 2 kursen i media har jag fått vg i så denna termin tycks allt flyta på bra än så länge. Får väl se hur länge det håller i sig!

Har varit och tittat på minipc idag. Vill ha! Sambon föreslår som vanligt läsande om folks kommentare på nätet osv vilket han säger om allt så lyssnar inte på han. Hade han fått bestämma hade vi inte haft någon ny bil nu utan kört volvon tills den dött och vi stått utan bil och fått panik köpa en. Så ska köpa en minipc i smyg istället tror jag.

Man kanske skulle återgå till pluggandet nu. Det är väl nackdelen i min plan, man har inte längre fritid alls!Plugga idag,spela offer i film imorgon, jobba i helgen, läsanya böcker, göra årsplanering för rörlig bild a m.m. m.m. Kolla upp det där med att doktorera i umeå...hm...

/JD

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback