Fortfarande sjuk

Ja den här jäkla förkyldningen vill inte ge med sig riktigt. Störrigt som fan för har inte tid att vara sjuk.Ligger efter med läsandet och kan inte missa mer lektioner heller på grund av alla obligatoriska arbeten som skall göras. Får väl skylla mig själv kanske, sex i bil med minusgrader var kanske inte en av mina smartaste idéer. Tittade på film nyss, Mamma Mia. Fick den i julklapp men inte haft tid över. Den var riktigt bra. Jag gillar musikaler så ska nog ta och titta på en av mina favoriter snart igen. Fantomen på operna, otroligt bra. Sett musikalen i London och den slår naturligtvis filmen men är galetförtjust i rösten på fantomen i filmen så den funkar bra den med!

Nu är det dags att sova, imorgon ska vi till Örebro och kolla på bil. Troligen köpa en med. Tog ut pengar på banken idag. Man fick inte ta ut så mycket så fick en postcheck. Känns jätte töntigt med ett papper värt 20.000:- men men. Mindre plats i plånboken!

/JD

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback