Grymt bra

Så sett filmen en geishas memoarer nu, var ruggit bra faktikst. Rekomenderar den! Är typ en tjej film men gillar man sånt så absolut. Är inte som typiska tjejfilmer så den är absolut sevärd. Hade tänkt kolla på lite film som jag inte sett men har nu under mitt lilla jul lov men har massor av böcker att läsa och grammatik att plugga så blir nog inte så. Börjat med Gullivers resor nu (på engelska såklart) men somnade efter tre kapitel så så bra var den! Kommer väl igång snart....Shoppat lite idag med, nya Lee jeans, as snygga. Får gå ner i vikt lite så jag kan ha mina Beckham jeans med. Vill ha nya skor fast behöver det egentligen inte så vet inte hur det blir med det.....älskar skor och väskor....nepp tv time nu......

Ciao

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback