Vill flytta

Vill flytta nu, min lägenhet är på tok för liten och grymt dyr. En ynklig studentlägenhet på 21 kvadrat för 3480, helt sjukt. Det värsta är att min pojk kan bli sur om jag flyttar. Sa nyligen nej till att flytta ihop så vet inte hur han skulle ta det hela. Men vad ska man göra liksom. Inte redo att ge upp mitt liv så pass mycket ännu. Vet inte ens om jag är kär ibland ju så flytta ihop är ingen bra ide. Men behöver nått bättre än det jag har nu i alla fall. Lägenhet alltså. Vem vet kanske inte är kär heller.Lär väl märka det någon dag. Om man inte skanr någon konstant eller har ett behov av att se någon jämt betyder det att man inte är kär? Kan man vara mer eller mindre kär från dag till dag? Eller är man bara nöjd i situationen som den är? Vem ve...just nu så vet jag inte vad jag vill med nått. Känner mig velig...är liksom inte nöjd med situationen som den är. En ny lägenhet hade i alla fall gjort saken bättre. Ett nytt hem som man trivs i är ju alltid en början, allt annat kommer nog så småning om....

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback