Ha ha ha

Okej mycket idag men vad fan. Är på rätt bra humör nu men det har ju sina anledningar så att säga. Nattliga promenader är alltid trevligt sen om man inte lyckas hitta hem är en annan sak. Spike kommer vara jätte sur för han gillar inte att mamma sover borta men han får ta och lära sig att det är sådant som händer ibland. Har min naughty or nice t-shirt på mig idag men de flesta vet ju redan svaret på den frågan. Tur att han är en slyna med kanske. Att man ska vara så över sexuell helt plötsligt. Men vad fan sånt som händer.

Pluggandet gick bra så länge jag höll på i alla fall. Ska läsa klart imorgon. Den gick ju snabbt att läsa. Borde vara duktig och börja på nästa grej med egentligen men vi får se vad jag orkar med imorgon. Pratat med Essa nu i alla fall, vet att hon är ledsen på mig och det har hon all rätt att vara men förhoppningsvis så kan vi fortsätta vara vänner och se till att förändra saker bägge två kanske. Nepp dags att dra....

/J 

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback