Helvete också...

Det ät helt galet men klara verkligen inte av den killen. Pratade med han förut i telefon...var 10 tusen gånger värre än msn...fan alltså att jag ännu är så såld. Han ville gärna att jag ska komma men förvänta dig inte något.Nej det gjorde jag aldrig förut heller men ändå lyckades du ta nig, slå ner mig och hoppa och sparka på mig när jag låg ner. Älskade denna kille och allt som hände sen, och allt som slutade så jävli illa. Han sa förut att jo men jag ringde ju dig men då var du helt anti och ahde kille. Jo men det var dp, han fick mig att tveka bara genom att ringa då. Att han har sådan makt över mig utan att veta det är sjukt. Vet att jag är full nu men hade jag varit i gbg så vet jag vart jag varit och hur jag mått sen. Han gjorde mig så illa utan att fatta det och ändå så vill jag fortfarande ha honom... han är en av de få som satt sig aldeles för hårt. Trode verkligen att jag kommit över han men nu så tog det en mening på msn för att jag skulle vara där igen...vill åka dit, bara för att se han, höra hans röst..bara nått...vet inte. måste fan släppa han någon gång men kanse är det ett ordentligt avslut jag behöver...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback