Hm..konstigheter..

Känns som en av mina bekanta har börjat undvka mig. Han har blivit indragen i något som inte är bra för honom och som han inte vill prata om. Han tror att han är kär...han vet inte vad kärlek är den grabben, kär i en tjej efter att han pratat med henne seriöst två gånger? Nyss var det ju någon annan han typ var kär i. Han vet vad jag tycker  och vad jag skulle säga till honom om han pratade med mig såkanske därför han undviker mig men detta är ju inte bra. Han mår inte bra själv utav det heller, det syns. Pratade med Sandra vår gemensamma vän som han iaf pratar med och hon vet varför han mår dåligt och har diskuterat med han men nu så pratar han knappt med mig. Skulle få komma dit igår, jag och Essa, var några andra tjejer där med men när vi var utanför och ringde så fick vi helt plötsligt inte komma. Men alla som var där fick vara kvar minsan. Vad är det för stil? Blev skit sne på han faktiskt. Idag har han inte svarat på msn heller, ringde sandra för att kolla vad som händer men hon jobbade så skulle ringa mig senare. Men blir sne när han håller på och töntar sig sådär. Fine ska inte prata med han nu, han får ringa mig om han vill vara vänner för är arg nu!

Ska strax gå på promenad med Essa till stan, fint väder som fan och inget att göra ändå. Behöver ut och få luft med så blir bra. Sen kanske grilla ikväll när Slyna kommer hem och han har även utlovat sex så får se vad som händer!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback