Ja vad gör man inte...

Känner mig lite halv kass men är kram sjuk just nu. Slyna är som vanligt trött och har ingen ork, plus att han faktiskt hade ramlat i en trappa igår och hans ben var ju inte helt läkt sen han blev påkörd så fine. Bryr mig inte ändå på det sättet så gör inget. Danne har erbjudit sig men han sitter ju och lanar för fullt och kommer väl decka hemma hos Rickard sen med alla säkerhet. Ekonomen har jag lagt ner för länge sedan, men vad gör man då? Finns inte så många allternativ kvar så jag är kass och skickar mess till han jag lovat att lämna ifred och inte såra. Jepp Lupus, fan vill ha lite närhet bara så ja jag är kass. Han kommer hit sen. Finns en risk att han blir för full och inte minns det men han vill ju så gärna så den risken är inte alltför stor. Han frågade när han skulle komma och jag sa att han får komma när han vill bara innan 2 helst. Vill inte sitta uppe å vänta hur länge som helst bara för att få sov sällskap. Borde inte egentligen men vad fan. Essa sprigner hem till micke en gång om dagen typ och alla andra fr ha roligt så varför kan inte jag få vara lite kass och be om sovsällskap? Spike gillar han också så det går att ta hit honom i alla fall. Sitter och kollar på Stepford Wives just nu, diggar den filmen, den gamla har jag inte sett på skit länge utan detta är den nya men den är bra iaf! Tv, sen kramas...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback