Jisses...

Hmm..ekonomen som ville komma på besök kom inte, han försökte få tag på mig på msn när jag låg och sova. Lycka till! Sen så försvan han igen sådär så man inte får tag i han igen. Ja ja skit samma då, jag, Essa och Malin drog till rumpan igår för att vara med på quizen, vi kom ganska ok denna gång med faktiskt. Inte så dåliga som vi trode. Sen ringde Essa micke så vi gick till bunkern istället. Essa var väl kåt igen skulle jag tro. Jag hade egentligen ingen lust men fine gick dit ändå. Ska inte klaga för vi slängde ut folk sen å hade efterfest på bunkern. Coolt....jag blev naturligtvis kvar till sist, till klockan 5! Sen så ville jag ha lite sällskap med å slyna kan vara rätt söt ibland! Ha ha ha....inte planerat! Men var kul får väl passa på innan han flyttar! Skulle upp idag å åka in till tatueraren för att boka tid med men var så bakis att jag inte klarade av det helt enkelt. Slyna har skickat sms med, kanske blir booty call inatt igen då, kan vara trevligt ju! Borde plugga lite nu bara, å duscha men har nyss vaknat så har inte blivit så mycket här hemma än. Har i alla fall ätit, var sjukt hungrig när jag kom hem, vill ha pizza egentligen men är typ pank å ska ju tatuera mig igen. Det vet inte mamma som tur är för har beklagat mig över att jag är fattig, kan inte säga att jag ska bränna pengar på tatto då ju!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback