Måste sluta med fylle svamel!

Ja faktiskt, blivit lite för mycket festade denna vecka. 4 dagar i rad är kanske inte helt optimalt men sånt som händer. Har knappt ätit heller för mat har jag ju knappt ingen hemma. Som tur är ringde lilla mamma och väckte mig nyss, hon sa att pappa satt och satte in pengar på mitt konto precis nu. Bra det, kanske kan lyxa till det med pizza till och med! Hade varit trevligt. Blev ingen bortamatch igår heller, han var för trött efter utbildningen i gbg och tågresan hem. Så vad gör man, kan ju inte tjata på han liksom. Han skulle höra av sig idag om han orka men får se. Bryr mig egentligen inte heller just nu men hade ju varit trevligt.

Har ont i armen än, den är inte vacker inte. Helt blå :) bara för att frippe är klantig när jag är med. Han var ganska förtvivlad för festen innan vi var på så mosade han min tå. Han är lite klantig har jag kommit fram til! Andra armen är rätt öm den med men det borde den ju vara efter en ny tatto. Ger sig väl om några dagar.

Var på bunkern igår igen. Två killar från klassen var där så pratade med dem. Det var trevligt faktiskt. Ida och helge jobbade. Rickard var där men drog till stan och sen följde han med Patrice hem. Bortamatch för han igen, haha med hon av alla också. Björn kom ner och var dräng full. Inte sett han full förut så var lite kul faktiskt. Jag var kass och fick 2 gratis öl igen :p och en snickers eftersom att Helge tyckte jag skulle äta något i alla fall. 6 mackor var inte nog bra. Shit happens när man är pank. Nej lyx med pizza idag! Låter bra det tycker jag.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback