Närhet är aldrig fel...eller?

Vet att jag var dålig och utnyttjade honom nu men behövde lite sällskap bara. Har inte gjort annat än sovit för var det jag behövde.Kollade på tv en stund först, behövde få ligga i någons knä och bli kliad på typ. Mysa lite bara och sedan sova. Bara ha någon nära kan vara mysigt ibland. Slyna var ju som vanligt trött och seg och jag ville ha sällskap. Rickard skickade sms vid två och undra om jag hade efterfest så kunnde fått hit han och Danne om jag hade velat. Men var inte riktigt vad jag var ute efter igår. Hade jag träffat Slyna hade jag fått sex vilket är bra i vissa lägen men behövde något annat nu. Har fortfarande inget behov efter kärlek på det sättet utan var bara lie kramar jag saknade nu.

Bad Rickard ta in min post nu när jag är på praktik men han fjäskade för Danne, vilket inte är svårt för han är världens snällaste så Danne ska ta in min post. Han bor ju i samma hus så ganska smidigt att kolla om det finns någon post och då bära upp den till mig. Är jätte snällt av han för även om jag inte får mycket post så är det iaf 4 veckor nu. Får fjäska för han :p

Nej behöver köpa mat innan jag ska tvätta!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback