Nu får det bli ändring snart..

Har sagt det förr och ofta men kom fram till att det snart är ett optimalt tillfälle att börja ändra på saker och ting. Valborg är ju snart så då måste man ju vara med och måste vara full som fan för att klara den dagen. Annars får jag vara plåster på EssA hela kvällen/dagen. Ska ta tag i träningen och lugna ner mig med alkohol och rökning men eftersom att jag ska ut på praktik nu i Dfs i 4 veckor så är ju det ett bra tillfälle att börja. Festar ju inte när jag är där direkt och röker bara när jag festar så är ju bra. Träningen är värre där men får ta tillbaka min cykel så kan jag ta den till skolan ju. Super bra det. Får väl se hur bra det verkligen går sen men tanken som räknas.

Övrigtdå, hmmm...bjöd hit Johnny igår. Till K-stad...hade varit jäkligt kul egentligen om han kom men frågan är hur mitt psyke hade klarat av det. Rickard fick mig att lova att sköta mig om jag åker dit iaf. Lovade att försöka men kom fram till att jag nog borde hålla mig borta egentligen. vet iof inte hur folket är nu, de kan ju ha blivit bättre de med. Inte bara jag som ändrat på vissa saker. Slyna har jag väl mer eller mindre lagt ner nu, jag är här denna veckan bara och han är här typ några dagar utav dem och sen flyttar han. Han är ofta trött och sleten med och ska man ha kk så är det väl meningen att kk:n ska orka något eller? Lupus är fortfarande ett osäkert kort, han är en känslig pojke som kan börja få känslor och inte det jag vill. Vill inte såra han så bättre att skita i det, han kan få bli kram kompis istället.

Sluta svamla var det ja, svamlar ju nykter med så det sket sig. Mycket jag ska sluta med och ändra på men blir liksom inte av. Kanske ska vara kass och ringa min andra kk...lite fullt sådär. Han var iof ute på bortamatch igår så han orkar väl inte heller! Kassa pojkar! Essas Micke är typ nymfo och vill alltid, en sådan behöver jag med, en som kan och vill jämt. Flytta till gbg kanske? :p nej inte nu och inte enbart för det men hade jag varit kvar så vet jag vilka jag hade ringt!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback