Overall dag :D

Jepp idag är det LmT Mot dag :-) innebär att jag gått i overall hela dagen, haft lunch sittning och strax ska på sittning på bunkern. Blir tyvärr inte mycket till fest för mig som har heldag i skolan imorgon från 9-15. Ska ut sen imorgon med. Det värsta är att jag fan är helt pank! Nja inte helt då, har ca 500 kvar kanske. Har bokat tid för tatto på lördag så måste tömma kriskontot på den lilla summa som finns där så jag kan göra tatton nu. Kanske inte vad man borde sattsa på när man inte har cash men vad fan, vill göra detta nu så ska det. Ikväll blir det typ de 50:- till maten och sen kanske någon enstaka cider bara. Ätit lite makaroner med ostsås nu, inte alls gott men är typ tomt hemma i kylen. Behöver handla men har inte riktigt råd med det som sagt så får bli makaroner i någon dag till!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback