Sego måndag...

Shit vad seg jag varit idag, helt slut verkligen. Kanske tur att det inte blev bortamatch igår iaf. Vaknade runt 6 imorse av att katten var halv galen och bråkade med mig. Sen så var jag i stort sett vaken till 9 då jag lyckades somna om, tur att Essa ringde sen runt halv tio annars hade jag missat lektionen idag! Var för övrigt en lite flummig lektion men men. Har tenta på fredag igen i språkfärdighet. Ska skriva uppsatts så var rätt bra idag i alla fall för hon gick igenom lite vad man ska tänka på. BÅde jag och Essa hade väl fåt våra uppsattser ganska hackade i men tydligen så var det de som gjort värre för vi nehöver inte göra om dem i alla fall. Något possitivt, hoppas att det går igenom på fredag med då. Omtenta är ju tråkigt! Fortfarande inte fått svar på den vi gjorde sist men borde väl komma någon gång.

Pratat med Johnny igen, kul att prata med han men får grym hemlängtan till gbg. Kommer i alla fall plugga klart här innan jag sticker för trivs med skolan och folket runt omkring men blir inte kvar efter det inte. Han frågade närjag skulle flytta ner igen, jo om 3 år då. Han kanske skulle komma upp i sommar sa han men jag sa att sommaren är rätt dött här eftersom att de flesta åker hem under sommaren. Bättre jag åker ner till gbg, mera drag där på sommaren. Gå på lisseberg, gå ut, trägårn m.m. Riktigt kul! Vill hem nu redan ju...men som sagt klart här först sen kan jag åka.

Måste sätta mig och plugga nu, Essa har varit duktig och läst allt. Jag somnade och har ännu inte orkat ta itu med resten av läsningen. Kanske ska ringa mamma först....eller så sover hon så bättre att läsa först ja.

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback