Snart ska man iväg..

Är inte nervös än men kan bero på min kroppsliga utmattning. Denna vecka har varit så full med aktivitet m.m. så man är helt slut nu. Nästa vecka kommer ju inte bli bättre heller, ska skriva läslogg och gå i skolan och sen supa på valborg hade jag tänkt. Kanske annan aktivitet imellan allt med. Hm...kommer vara helt död när praktiken börjar sen ju! Ska försöka sluta ha mina tankar på fel håll med så kanske det går lättare. Mitt halv fylle svamel igår var nog inte det smartaste men vet hur jag står när det gäller han och jag står och faller helt enkelt. Frågan är hur man landar...Min lilla arm är rätt öm nu med, Fippe lyckades mosa den i bussen till stan igår och den är typ lika vacker som mitt ben var när jag fick en smäll förra året. Blodutgutelse heter det med fina ord...Tur att det är andra armen som ska få tatto. Lite synd att Essa inte följer med, hon sa att hon skulle göra det när jag bokat tid men hon är nog bakis idag och seg så får åka själv. Inte så att jag inte klarar det men hade varti trevligt med sällskap. Får se vad kära mor säger sen när jag kommer hem blå och med tatto. Hade behöt ringa farmor och be om pengar men skulle ju inte få dem förän måndag i sådana fall ändå så känns om att det kanske kan kvitta. Får äta mina makarone och strips. Så det kan gå när man är fattig! Vet mina prioriteringar är lite skeva, fest, tatto hm...och jag är pank. Inte så konstigt kanske!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback