Super seeeeg....

Shit vad trött man är alltså, den sängen är inte skön att sova i inte. Spike gav mig en sådan förkrossande blick igår när jag gick iväg men nu ligger han i knä och är lycklig igen. Mamma kommer skälla på mig sen för att bebisen fått sova själv än en gång. Men men sånt som händer. Idag ska jag hålla mig hemma å läsa ut boken hade jag tänkt och sen ikväll, vid fem, är det möte med styrelsen. Känner inte för det idag men måste fixa saker. Kom på att jag måste till skolan och skriva ut papper, hade ingen lust med det när man inte borstat tänder eller duschat än så får bli innan mötet. En fördel med att sova borta är att man i alla fall kommer upp tidigt, hade säkert inte gått upp innan typ ett annars. Men känner mig ändå stressad idag. Mycket som ska ordnas som inte blivit av ännu. Behöver få tag på ekonomen och få senaste nytt om valborg för fick inte tag på Staffan. Får be Rickard om Staffans msn i alla fall så jag har lite info med mig till mötet sen. Pär lär bli sur annars. Inte för att han har rätt å bli det, hade inte jag ordnat detta hade vi inte fått vara med alls så. Har ingen träningsvärk heller trots prommen in till stan igår. Ska nog fjäska lite mera för Essa idag sen för skäms en del fortfarande för mina tillfälliga frustrationer jag haft. Men får ta det sen, nu plugg.....:(

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback