Tillbaka i K-stad igen

Ja då var man hemma igen då. Efter vad som skulle ha varit en lugn helg men inte riktigt blev det. Åkte hem på torsdagen för att min mor ville umgås, inte med mig utan med min katt tror jag  men i alla fall. På fredagen hade jag lite tråkigt och snackade med Rickard som skulle till Red Brick med några polare så jag hängde på. Vart väl rätt full och är ju något desperat av mig nu för tiden eftersom att man inte haft sex på länge. Hånglade med några söta pojkar och har även nr till två av dem. Naturligt vis så blev det efterfest med som jag aldrig säger nej till. Var hemma hos en kille/pojke vid namn Youcef som var sjukt söt. FIna ögon hade han pojken. Å ja gissa, lilla jag full å desperat stannade där under natten. Kan ju säga som så att jag inte är lika desperat nu. Skulle jag bli det så är ju Lupus fortfarande intresserad så att säga så inga problem på den fronten längre. Det som är det värsta med denna helgens aktiviteter är ju då att pojken var 19 och gick sista året på gymnasiet!!! Min första tanke när det sjönk in i huvudet var att tur att jag inte gör min lärarpraktik på den skolan, hade ju varit snyggt!

På lördag kom mormor med hundarna för att äta lite mat och Hampus (en hund) blev sååå kär i min katt, han pussade på han jätte försiktigt å bara titta. Han verkligen log å tittade på matte med en blick som undrade om han inte kunde få ta med honom hem! Var ute på promenad med hundarna med å jag var fan full/bakis så trode jag skulle dö, ack så jobbigt det var. I alla fall, en speciell helg! Tur att man är hemma igen, tillbaka till seriösa livet!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback