Uj uj uj...

Ja så kan man säga, var på sittning igår. Skulle ta det lugnt för man hade ju föreläsning idag från 9-15. Yhea, right. Efterfest till klockan 4 är ju smart! Att man inte kan lära sig att inte gå på efterfest, varför ska jag gå på det jämt för? Tur att jag bett Essa ringa och väcka mig, smart ibland på fyllan ändå! Hon var snäll och ringde min mobil, som jag stängde av ljudet på! Men hon hade nr hem så hon ringde dit. Tack och lov, hade inte kommit upp annars, stängt av 2 klockor!! Lektionen/föreläsningen var bra, om man bara hade varit nykter nog att orka lyssna. Men hängde med på en del i alla fall.

Var för övrigt kass igår igen, sms:a ekonomen igen. Är fortfarande lite svag för han, men kom på varför. Orsaken heter Johnny. Började prata med ekonomen för att han är lite lik Johnny. Johnny är en kille i gbg som jag var hel såld på länge men på grund av diverse omständigheter så blev det inget. Har hållit kontakten till och från men inte rätt tid och plats ännu. Kom fram till att jag ännu är svag för Johnny. Vet inte varför men antar att vissa personer sätter sina spår...Slyna fick också lite kassa fylle sms, fast han kan man skicka roliga mess till. Halv kåt och full :p han får ta och komma tillbaka hit nu så jag får ha lite kul. Han åker ju snart igen men har några dagar kvar som jag kan utnyttja han i alla fall.

Ska till stan imorgon med och tatuera mig, längtar dit nu! :) men åter till ältande då. Om han bara kunde försvinna ur min hjärna igen tack. Pratade med han i ca 5 min och hade jag haft pengar hade jag nog varit på g till Göteborg snart typ. Trode jag kommit över han för flera år sedan men blir fortfarande helt såld bara av att prata med han. Shit, hatar att han kan påverka mig på det viset...var ju ganska komplicerat sist och allt som hände mellan oss fram och tillbaka. Lång historia.....

Kanske ska duscha snart så man vaknar, sovit någon ynka timma och ska iväg på fest snart igen!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback