04:38

Ja det är klockan just nu...måste sova för lovade att jag skulle följa med imorgon till universitetet och hjälpa till med rundvandringen för de nya studenterna men kan inte somna. Är hur klar som helst och har försökt sova nu i flera timmar men nope! Kommer inte orka imorgon om jag inte lyckas somna. Något lsutigt mitt i natten sådär är alla flummiga tankar man kan ha. Som när jag en annan natt låg och funderade på att om man fyller ett matskedsmått med socker och sen häller över det på en matsked, hur mycket är det då? Är det helt jämt med skedens kanter eller blir det som en hög eller jur man nu ska förklara flummiga natt idéer. Går dåliga lekprogram på tv med som är lagom störigt för är en skånska som sitter där i tv rutan och pratar hysteriskt. Hon är inte tyst i två sekunder ens. Jisses att man orkar prata sådär hela tiden. Träningsvärk i käkarna ja....nej får väl slö surfa en stund och hoppas på att tröttheten infaller.



Rösta på en trött en
BloggRegistret.se

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback