Å ilskan bara kommer igen!

Ja har ju som sagt lämnat in mina båda uppsatser nu då. Den ena för första gången och den andra med ändringar i. Fick tillbaka den som jag ändrat med kommentarer och yttligare idiotförklaringar. Den gick igenom för att de såg att jag ansträngt mig och ändrat massor och även om den inte är helt ok så är den nu iaf godkänd. Med påpekningar om hur dum man är och att man måste bevisa i C kursen att man kan skriva en litteraturuppsats. Tack å bock. Mina tidigare aggrisioner för dessa två lärare bara föll tillbaka över mig på en gång. Gud vad jag inte tycker om dessa två idioter! Asså jag kan ta kritik utan problem det handlar inte om det, det jag inte kan ta är alla personliga angrepp och idiotförklaringarna. "Om du inte förstår så får du komma upp till mitt kontor så vi kan disskutera" Nej tack kärring inte en chans i helvete att jag gör det! Den är nu godkänd å kan slängas i papperskorgen. Det värsta är att jag måste skriva en till uppsats för dem sen under denna termin. Vill verkligen inte göra det....men inte har man något val inte. Tänker i alla fall inte skriva någon c-uppsats för dem två! Idioter...ska ut å springa nu å bli av med lite frustrationer och övrig ilska...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback