Åh gud vad trött....

Är helt slut i hela kroppen nu. Att de kan bli så bara för att man inte lyckas somna i tid! Galet. Kom inte upp imorse till rundturen på universitetet så kommer nog vara en del sura miner men kommer ju ikväll. Hade jag gått upp imorse hade jag varit hel död nu istället för halvdöd. Måste försöka få i mig lite mat nu med innan det är dags att ge sig iväg då. Ska ta med väska tror jag så jag kan ha med tröja och block och penna m.m. så jag kan sköta mitt kassörjobb samtidigt. Har ju nya snygg väska :) super nöjd för den är jag med. Nej om man ska ta och stoppa in lite mat i micron tro. Har matlådor i kylen från när jag lagade mat häromdagen. Bra när man inte hinner laga mat. Börjar känna mig stressad nu så är väl bäst att sätta igång. Åh gud nu börjar det regna med! Solen skine rju, galet....


/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback