Baby hemma mitt i pluggandet!

Ja baby kom nu äntligen hem igår, det värsta är att jag inte känner att jag har tiden över just nu för börjar bli stressad för mitt arbete som nästan är färdigt iof men jag blir alltid stressad när jag inte gjort något i god tid. Är nästan helt klar med teater biten nu så ska enbart skriva lite kortfattat om Shakespeare och Marlow, tänkte slänga in lite om Aphra med för hon är rätt stor under Restoration perioden som kvinnlig manus författare så att säga så de ser bra ut. Vi skulle ha med minst 3 författare står de i instruktionerna med så är väl lika bra kanske. FÅr se vad det blir med allt detta, kanske ett överarbetat misslyckande. Får se helt enkelt!

Baby kom medpresenter igår med, en väska, ett skärp och ett armband. Var gulligt av honom och han har även förståt vad jag gillar för något så var lyckat av honom. Vi tittade även på film igår, Ilusionisten hette den (kanske inte stavas så) gillade de den faktiskt. RIktigt lågbudget film och inte mycket till dialog men ändå så fångade den min uppmärksamhet rätt bra. Baby gillade den med och han kan ha lite knepig smak ibland. Ja ja måste sluta svamla nu och skriva så vi kan åka och bada sen då det nu är varmt!!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback