Bio en fredagkväll!

Ja Essahåller på att bli galen hemma så jag och Baby drog med henne på bio för att umgås ( i tystnaden!) ha vad då umgås! Men sällskap och aktivitet i alla fall.Kollade på en film som heter Disturbi och en resume av den finns i min andra blogg som enbart ägnas åt filmer. Var trevligt i alla fall, kul att göra något annat än att bara sitta hemma ibland. Idag då så är det fadderhäng inför nollningen. Känner mig väl sådär laddad då men har inte riktigt något val. Är ju alltid kul att springa runt i overall åtminstone så lite nöje får man! Malin kommer hem idag med så vi får roa henne med. Har fortfarande roligt åt hennes illamående i Jukbox på Lisseberg! Det är elakt men ni skulle sett vad kul hon såg ut! He he ja jag ska hitta n¨gon tröja att matcha röd overall med!! Sen äta lite innan man ska iväg. Ska duscha först också så dags att sätta igång...

/J

Kommentarer
Postat av: Malin Palin

det är INTE roligt ! :P:P:P


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback