Jaaaaa det går framåt!

Helt otroligt känns det som men är nu nästan helt klar med uppsatsen! Har lite kvar att skriva om en av författarna samt en sorts slutsats/samanfattning. Känns helt underbat att man nu äntligen är så pass färdig så att allt kan göras klart imorgon så det bara är att lämna in det på fredag förmiddag sen. Helt sjukt skönt! Sen blir det säkert någon form av rest på det men iaf. Får äntligen börja läsa Harry Potter boken då med :) baby får foa sig själv i helgen. Nej får väl bli bada å sola om vädret tillåter å då kan jag ju läsa på stranden (som inte är av sand utan sten). Åker hem på fredag med för att gå på lite grillfest hos moster och ta med min bebis hem hit igen. Saknat honom massvis min lilla Spike! Han har haft jätte kul hemma men han är alltid glad att få vara med sin mamma. Hade varit trevligt med en svalare lägenhet med men det har jag ingen just nu. Funderar på att köpa någon form av golv fläkt från typ claes olsson så det inte behöver vara 25 grader här inne. Hade varit nice. Har varit halv dålig med träningen idag, kört en del men inte allt för var för varmt. Funderar på att gå upp tidigt å ta en löptur istället. Har laddat ipoden hela dagen så batteriet ska klara av det hela. Får ställa klockan, ska jag upp å springa så blir det ju runt 6 tiden i sådana fall och så kan man ju alltid sova middag på dagen eller leva på kaffe! Nu blir det lite CSI och sen Buffy innan jag sak sova!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback