Köpte boken...

Ja idag var jag och köpte den dyra boken och har faktiskt varit duktig och börjat läsa till och med. Sen att jag somnade efter 2 sidor det är en annan sak...just nu sitter jag i soffan och väntar på den sena reprisen av CSI och bredvid mig ligger SPike på rygg utsräckt så mycket han bara kan. Ser rolig ut..min lilla bebis. Ska in till stan imorgon med och lämna in min internetdosa, andra gången den går sönder så vad bra om man kunde få en ny ful orange nu istället. Hört att de ska vara bättre. Tänkte se om jag kan hitta något kort eller nått till pappa med, känner rätt stor tacksamhets skuld till han nu efter all hjälp men pratade med honom förut och han sa att det var bra att jag fick tag i boken. Måste ta och städa här hemma någon dag med för ser rörigt ut som tusan nu men hur kul är det att städa, kan ju inte göra iordning så mycket här utan bara plocka undan. Hade velat ha större hem....men men fattig stundet är man. Tur att man kan unna sig saker iblan i alla fall så som en spontan tur till Lisseberg!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback