Lite förtydligande kanske

Essa påpekade att mitt förra inlääg gav en bild av att min nuvarande Boyfriend är min rebound guy och nope det var inte så jag menade. Menade när jag var ett "hångel luder" så att säga å hånglade med pojkar på fyllan för att jag nog var full och kännde för det. Gud vad papetiskt det låter nu när man tänker på det. Fan är 23 år gammal snart så borde ha vuxit till mig nu. Fast det där jag och Malin dividerade om då, vad är definitionen av vuxen? Jösses är snurrigt nu i huvudet, är trött, haft huvudvärk i flera dagar, vill ha värme men kallare än så här så jag får ha fina nya kläder. Vill ha pengar, får på måndag. Vill vara med på nollning, vill inte vara med. Vill inte gå på möte imorgon. Vill åka bort nu.....långt till Oktober. Behöver verkligen den semestern fast kommer vara så sjukt nervös dagarna innan för är första gången jag ska träffa Babys föräldrar, "hej, tack för att ni bjuder mig på en resa till Rom. Jag hetter Jessica by the way" eller vad. Nej behöver få ordning i skallen nu. Ska till studentpuben vid sju tiden sa vi så ska ta och sminka mig snart. Känner för svart idag, lite sotade ögon kanske? Har ju tid på mig att fiffla med det...hm....

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback