Lite små irriterad...

Jo vet inte egentligen varför jag är det för bry mig inte på det viset men lite små irriterad blev jag. Mitt ex har nu börjat dejta en bekant till mig fick jag höra idag. De har tydligen dejtat till och från hela sommaren och det är lite små irriterande. Vill absolut inte ha honom tillbaka förstå mig inte fel nu men det hade varit snällt om han kunde berätta det själv istället för att någon anna ska göra det. Jag menar han ville ju att jag skulle berätta om jag tfärrade någon vilket jag gjorde med så trodde väl han kunde vara lika schysst tillbaka liskom. Sen har jag svårt för det där när ens ex dejtar ens vänner å bekanta. Det är ju tur att jag bara ser hnne som ytlig bekant om det lär inte bli mer än så nu inte det kan jag ju garantera. Ja jag är lite irriterad över detta fenomen och kan inte förklara varför. Något att göra med det faktum att han ville spendera resten av sitt liv med mig och sen någon månad senare så dejtar han någon ny. Vet att jag träffade andra rätt fort men jag gjorde slut och hade slutat tycka om honom långt innan det tog slut. Sen så behöver jag rebound guy för att gå vidare. Detta kanske är hans rebound vet ej och efter detta ältandet så kommer jag inte bry mig mera heller. Behövde bara få år mig lite av min irritation.

Rösta på en irriterad knepig människa!

BloggRegistret.se /J

Kommentarer
Postat av: Essa

Det där sista om rebound låter lite som att du menar att Kalle är din sån om man inte vet allt... Antar att det inte är han du syftar på som din reboundkille...


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback