Mentalt utsliten....

Har upptäckt att jag är helt slut just nu. Är så psykiskt uttömd att det är galet. Okar knappt tänka...måste sluta bry mig om andra människors problem för mitt psyke pallar inte mer nu. Har blivit för mycket. Men vad gör man när man bryr sig så om sina vänner? Ser att de mår dåligt och behöver stöd? Uppenbarligen så är det enda jag kan göra ignorera det hela för jag klarar inte av mer nu. Kommer gå i väggen om jag ska hålla på så här. JAg är inge psykolog och kan inte hjälpa till, är inte utbildad för allt detta så det går helt enkelt inte. Vill bara ligga i en säng i ett stor tom och tyst rum med mina egna tankar så kanske allt klarnar upp sig till slut....ska lägga in en ny film recension på min andra blogg så ni har något kul att läsa. Om ni har tid över så svara på några frågor är ni snälla! Vad är det ni tänker när ni tänker på, Franska, Tyska, Engelska, Skänska, Göteborgska och Stockholmska? Det handlar om fördommar m.m. så vad är det ni har för bild/åsikt om dessa språk och dialekter?

/J


Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback