Mini semester?

Ja som det ser ut så kanske det blir en liten tripp ner till Göteborg i alla fall! Gå på Lisseberg å utnyttja våra fribiljetter. Hade varit kul för har inte varit där på ett par år nu och familjen fick man ju inte följa med. Fattar inte deras resonemang att när man flyttat hemifrån så får man inte följa med på semester längre. Känner mig rätt utanför familjen nu måste jag säga och ja jag ör irriterad för det. Bara för att man inte bor hemma så får man inte följa med till Liseberg längre eller vad? Köper inte det tyvärr.

Idag hade jag tänkt gå till Uni och kolla på bokhandeln vad boken vi ska läsa kan tänkas kosta. Är så bra när man inte har pengar verkligen...får lön den 27 men är ett tag till det och har inte fått lön sen maj typ ju. Är tråkigt regnväder ute så har ingen lust att gå ut idag. Känner för att bara slappa inne i pyjamas typ. Men får väl sega mig ner till posten snart. Kanske har kommit några böcker idag?

Pratade med Sandra igår med, stackaren har fått infektion i sina exsem så det har spridit sig till ansiktet m.m. Usch vad hemskt! Men hon ville inte vara sjukskriven trots 4 olika sotrets mediciner. Galen är gon, men har man skulder så fattar jag grejen i alla fall.

Nej ska kolla om jag har några kronor jag kan skrapa ihop. Vill färga håret...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback