Nu är det slut! Jippi!

Ja det är så skönt att jobbet är slut nu, slippa den gnälliga arbetskamraten. Ska bli så skönt att få komma hem till K-stad och plugga nu igen! Åker hem senare idag för mor och far ska med mammas systrar med respektive in till K-stad och titta på Gessle tror jag det var. Spike blir hemma denna veckan med har jag efter många om och men beslutat. Jag måste stor städa hemma, tvätta samt skriva klart uppsatsen som skall lämnas in nästa vecka. Så är skönast för honom med om han får vara här och leka i en vecka till. Kommer ju hit på fredag igen så då tar jag med bebisen hem sen. Måste pussa på honom massor nu bara innan jag åker. Fast först ska jag nog ta mig lite mat. Har packat ner allt nu med utom datorn, den packar man alltid sist. Ska försöka skriva några rader till på uppsatsen idag hade jag tänkt mig. Har skickat in den andra uppsatsen nu igen så hoppas på det bästa...vill inte behöva skriva om två helt nya böcker faktiskt. Hoppas hoppas...Essa ska skicka över sin uppsats till mig senare för jag har lovat att kolla igenom den lite. Alltid bra med någon annans "fräscha" ögon innan man lämnar in något. Nope nu får det bli lite mat, fanns lasange..mums...

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback