Pappa tycker nog synd om mig..

Jo jag tror han gör det för mamma ringde förut och talade om att pappa sätter in pengar på mitt konto så att jag kan köpa den där skit dyra boken jag måste ha läst massor i innan skolan börjar på tisdag. Den är slut på nätet så får inte tag på den och ingen som säljer den begagnat heller. 800:- kostar boken på akademibokhandeln men bara att betala. Pappa tyckte nog jag skulle ha lite mat med, har enbart farfars köttgryat hemma och är extremt tröttpå det nu när jag inte ätit annat knappt på flera dagar så såg inte direkt fram emot att äta det resten av veckan men vad gör man när man inte har pengar liksom. Fick csn i slutet av maj och får lön nu den 28:de men där emmelan har det inte trillat in pengar. Fick låna till hyran av pappa och fick pengar till mat av farmor men de är i stort sett slut nu så det var ju himla snällt att pappa ville bidra med lite pengar. Får skicka ett kort till han eller något!

/J

Kommentarer
Postat av: evans

Studentlivet är härligt - förutom det där med pengarna, eller bristen på...

Postat av: malin

Nejmen tjenare! visste inte att du hade en blogg en gång ;)
tack för inlägget =)
Nu sitter jag mest och ser fram emot att vardagen ska dra igång igen.
Jag åker upp på lördag, kommer på eftermiddagen någon gång. I lagom tid för att hinna vara med på fadderhäng vilket var tanken ;)
hoppas allt e bra.
kram

2007-08-21 @ 14:56:32

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback