Regn, regn å mera regn...

Ja uscj vad tråkigt det är! Fast ändå så är det skönt med lite svalka inne i denna varma lägenhet! Har sjunkit från 27 till 24 grader nu i alla fall så något bra med regnet. Bebisen är hemma nu med, han är ett litet busigt monster! image30

Min lilla älskling! Kolla in jätte tassen han har! Hi hi galet stora fötter :-) har träningsvärk idag med efter min lilla löprunda igår. Jo visst vet ni, jag var äntligen ute å sprang. Sa till kusinen att jag måste komma i form nu, lagom till vinter! Sa att jag måste ju vara snygg i jeans :p he he vilken ursäkt va! Känner för att ta en tripp till stan å kolla i affärer men har inga pengar å Baby är jobbig att handla med. Han går liksom bakom en hela tiden å flåsar! Eller ja, han är irriterande att ha med sig! Bättre att shoppa med Essa så hon får komma hem nu snart!

/J

Kommentarer
Postat av: Anki

Naw va söt : )


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback