Tick tock the witch is dead!

Är så jävla skönt närmänniskro gräver sin egen grav så att säga. Har inte skrivit så mycket om hur jag egentligen haft det på mitt sommarjobb för är bara ältande och jag har inte orkat med det just nu. Men det har i alla fall varit ett helvete med vissa i personalen och jag funderade allvarligt på att lämna ett brev till chefen om hur det hade varit men beslöt mig för att skita i det då jag inte orkade. Fick nyss ett telefonsamtal från chefen som undrade hur det egentligen hade varit under dessa veckor då idioten jag jobbat med klagat på att det inte funkade mellan oss. SÅ jag veslöt mig för att vara ärlig och berättade allt som hade varit, hur hon inte bryde sig om barnen utan bara satt ner och inte gjorde något, att hon sa sig vara bättre än oss andra men inte hade någon koll alls och allt annat shit hon hållit på med. Förklarade att det är inte så konstigt att det inte funkat när hon trode hon skulle bossa över mig men inte har en aning om vad man ska göra så jag har sagt ifrån. Känndes väldigt skönt att få ur sig allt och Berit (Chefen) förstod att det varit tufft för mig och jag sa att jag var på väg att ge upp för jag var sönder stressad totalt. Hon hoppades dock på att jag trots allt jag fått gå igenom ändå skulle vilja komma tillbaka som vikarie i framtiden vilket jag gärna gör så var skönt att höra. Karma 's a bitch!

Ja vet är lite anti men är sådan och rätt åt henne att hon får tillbaka lite skit nu för allt jag fått ta dessa veckor! Ska man jobba som dagis fröken får man väl också ha ett intresse för barn och lite sunt förnuft!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback