Uppe i "vettig" tid..

Ja var uppe ur sängen vid halv tolv idag vilket känns bra då jag hela veckan, eller sen i fredags blir det nog sovit till drygt tolv hela tiden och då inte heller tagit mig ur sängen förrän vid halv ett. Så känner mig ganska bra nu. Ska snart få skjuts av Baby in till stan för jag måste till banken och byta min internetdosa. Essa är nog inte vaken annars kund ejag tagit med henne men å andra sidan så hade jag nog spenderat mer pengar då! Pengar jag inte har så det får bli en tur in till banken och sedan buss hemm. Spike har just nu hittat en fluga men den sitter mellan glasen i fönstret så han sitter å slår på glaset och tror han ska få tag i den. Så mycket var det för smart katt teorin! He he nej då han är rätt smart ibland. Lite halv surt med att jag fick svar från en som hade den dyra boken jag måste ha till salu begagnad. Jaha jag köpte ju min nya igår så för sent. Attans! Men sånt är livet. Ska fortsätta läsa i den sen idag, Baby jobbar ju till tio och det enda som är tänkt idag är en promme med Essa vilket inte kommer bli hela dagen så finns tid för plugg. Tror jag kanske kan få den andra boken jag ska ha läst i till tisdag idag med så det är bra. Hinner jag bli klar med läxorna. Pappa tyckte det var ambitiöst att läsa nu redan när det är till tisdag men hatar att stressläsa så varför inte vara ute i god tid istället. Nej ska äta lite vindruvor till frukost och sen blir det nog en baguett att ta med hem från stan.

/J

Kommentarer
Postat av: evans

Åhh, den som ändå fick (fortsätta) sova så länge. Efter två månaders sommarlov och två månaders sovmornar har jag nu tvingats stiga upp 5.30 tre mornar i rak. Katastrofalt...


Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback