Äntligen

Har äntligen fått lite gjort på fixar frontetn. Har gjort nästan hela bokföringen nu! Bara lite små saker kvar som jag ordnar smidigt så känns jävligt bra. Är så grymt tårikgt! Ska aldrig mer ta på mig ett uppdrag som kassör! Uppsatser är med klar snart, några små saker kvar att ordna så ska nog titta på det imorgon. Kommer nog inte åka hem till K-stad under nyår heller. Har faktiskt ingen lust att fira med de jag umgås med ananrs, blir bara som vanligt då och då kan jag lika gärna festa med dem en annan gång. Orkar inte med alla av dem heller tyvärr, för många av mina bekanta som blir jobbiga på fyllan. En av dem som jag är bjuden på fest till blir nästan alltid sne full, hur kul är detdå liksom? Rickard orkar jag inte heller med just nu och han ska tydligen festa med Slyna å dem så då vill jag inte hänga på där heller. Korridorsfest är inte heller min greje så nej tack. Så blir nog helt enkelt kvar här med familjen om jag inte får för mig att åka hem och köra film maraton då! Hade ju varit nått!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback