Fixat lite

Gud vakna vid halv tre var inte vad jag hade planerat för denna dagen men så blev det visst ändå. Har i alla fall gjort en adressändring nu som ska gälla från och med nästa vecka. Måste flytta ut i stort sett resterande av mina saker i lägenheten i veckan nu så att den är tom och kan städas för då kan jag beställa besiktning av den med så jag vet vad jag kommer få betala för sen. Kommer bli dyrt som fan då Sandra troligen inte kommer att betala för nyckeln hon tappade bort. Känns rätt illa. Helt pank redan liksom. Men nu är adressändringen gjord i alla fall. Om jag har tur kanske jag får låna babys bil och hämta Spike på söndag. Eller så får de helt enkelt köra hit honom. Kanske skulle testa min igen och se om den slutat rycka. Vilket jag inte tror. Nej nu är jag hungrig med.Kanske skulle ta en smörgås eller nått då. Baby lär ju vilja ha mat sen så väntar på att han ska vakna och laga nått. Ha ha nu ringer hans väckarklocka till och med. Dags att hoppa på han då :-)

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback