Gbg imorgon då

image72Ja imorgon bär det av till Göteborg igen då. Ska på julmarknad med baby, varit där nästan varje år men gillar det. Ska även stanna hos hans föräldrar över natten då det kan vara kul att träffa dem igen för på jul blir det inte då jag är hemma hos mina föräldrar då.

Kusinen kommer hit idag med, skulle ge henne lite skor hade jag tänkt men de är kvar i andra lägenheten. Kan kanske hämta dem senare

Skickat in uppsatsen igen till Mark, har ju skrivit 2 sidor till så tänkte han kan få kolla det så länge medans jag funderar lite mer på hur jag ska gå vidare. Han sa i alla fall sist att jag var på rätt vägså det blir nog bra. Väntar på att mamma ska ringa med, se om hon kommer hit på söndag med min älskade bebis Spike. Gud vad jag saknat han galet mycket!! Så tomt utan honom ju! Min lilla bebis!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback