Gråtit och blivit arg

Bröt ihop inatt när vi skulle sova. Varit för mycket den senaste tiden och jag känner mig helt slut. Hämtade artikeln idag men för att ändra i den innan den ska in igen. Fan vad jag hatar den kärringen. Fått nog av fjäskande nu, funkar inte ändå så skickade ett ärligt mail där jag frågade hur mycket jag måste bry mig om hennes åsikter för att få godkänt då de en hel del av hennes kommentarer känns som hennes personliga åsikt och inte har något med min tolkning att göra. Hon lär blir sur men det skiter jag i just nu. Hatar verkligen den kärringen och det är sådana här saker som gör att jag inte har tid att göra det jag måste. Nämligen fortsätta skriva på min c uppsats. Kan hon inte bara gå och försvinna.....

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback