Jobbade igår då

Jepp jobbade på Bunkern igår med Essa. Funkade faktiskt bra även om stackaren fick stå i köket rätt länge en sväng. Kände att det var bättre så iof då jag i alla fall jobbat i kassa innan och inte har koll på mat rutinerna. Var ganska mycket folk där med vilket var kul att se. Även några som inte är med i utskott utan bara är vanliga medlemmar. Hade väl förväntat mig att vissa andra skulel dyka upp men det gjorde de inte.Fick även hela 150:-för att jobba. Woho, pengar som går direkt till nollnings t-shirt och mössa. Då fattas bara 240:- till den andra t-shirten med...och sen låsbytet som Sandra nog inte kommer betala....och allt annat shit med...jobbigt!! Men nu ska jag nog väcka Baby, hans klocka ringer men han går inte upp! Måste posta min uppsägning idag med..ja ja mission väcka baby startar nu!

/J

Kommentarer

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback