Shit inge bra idag

Nej mår galet konstigt just nu. Varti yr i huvudet hela dagen och illa mående. Känns som jag ska bli sjuk men händer liksom inget mer. Inte kan man sova heller, inte somnat i vettig tid på någon vecka nu, och imorgon måste jag skriva klart uppsatsen. Har möte imorgon igen...orka.....

Pratade lite med Essa förut, eller ja mailade henne. Viss fakta kom fram som jag inte kände till och beslöt mig för att hon nog borde veta om det. Jag vill verkligen att hon ska må bra, när hon mår så pass dåligt som nu blir man orolig. Även om hon inte riktigt har det destruktiva beteendet med att skära sig eller liknande så är det inte bra. Är oftast de som håller allt inne som det slutar värst för och det vill jag inte. Vet bara inte riktigt hur jag ska hjälpa till...när man inte är helt hundra själv är det svårt. Misstänker att jag slitit ut mig själv så hoppas på lite vila undet jul, mellan allt plugg...

/J

Kommentarer
Postat av: Malin

Ha en bra juL!

Luv från Malin

2007-12-19 @ 03:35:58

Kladda:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback